søndag 3. august 2008

Hei hei på dere jenter over 20 år :)

Her kommer det en nytt høst tilbud til dere som har virkelig gått glipp av i juli oppholdet..
Så her får dere sjansen til å melde dere på 22 august til 24 august på et pakke tur som vil
inkludere :

Fredag ankomst og overnatting i rom i de begge dagene

Lørdag inkl : frokost, varm lunsj og dags tur i rafting så på kvelden er det middag

Søndag inkl: juving med mat pakke

avreise vil skje etter vi har dusjet og sjekket oss ut på søndagen...

de begge aktivitetene må møtes opp kl 10.00 og turene er ferdig ca kl tre på de begge dagene..

Prisen er : 2200 kr pr person inkl alt :)

påmelding vil skje til nwg-nwg@hotmail.com

påmelding frist mandag 18 August og betaling innfrist vil skje på samme dato 18 august..

Dette er FAST PÅMELDINGSBINDING..

KOM IGJEN JENTER... DERE HAR INGEN TINGEN Å TAPE PÅ DENNE TUREN

Mvh
Torunn
v/ komiteen nwg

3 kommentarer:

Gro Marie sa...

%¤#"#¤%!#!!!
Denne helgen passer virkelig ikke for meg!!! Makan!!
Kan ikke dere flytte denne turen en helg før eller en helg etter?? For da kunne eg bli med :/

Men ellers så må eg skryte over dere som vil fortsette med å organisere denne aktiviteten framover! Håper eg får sjans til å bli med en gang =)

Stå på jenter!!

Tolly sa...

Hei.

Jeg kan ikke flytte en helg for en som ikke passer. det er bestemt den dato 22- 24 august sorry.. du får prøve igjen neste år om du har lykke da :)

klem torunn

Unknown sa...

Hei hei!! :)

Dere kommer vel ikke til å planlegge noe mer i løpet av høsten, eller vinteren? Hadde vært moro å være med på noe, og uten å vente heeeeelt til neste sommer?! Hehe...

Klem Nina